Längst ner hittar du ansvarig för onsdagsfika/körning
Hej alla imorgon 1/7 är det sista Onsdagskörningen innan semesteruppehållet. Då jag har idétorka så tas förslag emot på idéer var vi kan åka. Annars blir det en tur och så fika nere på klubben. Mvh Tobbe
Hej alla imorgon 1/7 är det sista Onsdagskörningen innan semesteruppehållet. Då jag har idétorka så tas förslag emot på idéer var vi kan åka. Annars blir det en tur och så fika nere på klubben.
Mvh Tobbe... Minimera
Vänta …
Lista för onsdagsfika och onsdagskörningar 2023
Körningar börjar i maj så fort vädret tillåter eller senast 10/5 – Klicka här för hur vi kör i grupp!
För året 2023 så låter vi våra medlemmar påverka valet av resmål. Vi rullar från klubben kl 18:00
Fritt fram för var och en att komma med förslag eller bara ta eget initiativ.
