Skriv din fråga/inlägg här:

 
 
 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
christer christer skrev den 2020-09-01 kl. 19:45
Onsdagskörningen 2/9 går från klubben mot järved/Bonäset upp till gamla öb vidare mot Täfteå /Gideå /björna . Fika paus vid badplatsen i leding sedan vidare ner mot stan via fors. Medtag eget fika. Hoppas att vi får en trevlig tripp. CHRISTER
Onsdagskörningen 2/9 går från klubben mot järved/Bonäset upp till gamla öb vidare mot Täfteå /Gideå /björna . Fika paus vid badplatsen i leding sedan vidare ner mot stan via fors. Medtag eget fika. Hoppas att vi får en trevlig tripp. CHRISTER... Minimera
Vänta …