Onsdagskörningen 2/9 går från klubben mot järved/Bonäset upp till gamla öb vidare mot Täfteå /Gideå /björna . Fika paus vid badplatsen i leding sedan vidare ner mot stan via fors. Medtag eget fika. Hoppas att vi får en trevlig tripp. CHRISTER
Onsdagskörningen 2/9 går från klubben mot järved/Bonäset upp till gamla öb vidare mot Täfteå /Gideå /björna . Fika paus vid badplatsen i leding sedan vidare ner mot stan via fors. Medtag eget fika.
Hoppas att vi får en trevlig tripp.
CHRISTER... Minimera
Vänta …
