Onsdagskörningen den 19/8 går till Leif och Eva Johnsons sommarstuga i Bredbyn. De väntar m¨ånga gäster och bjuder på korv och hamburgare. Vi ställer väl upp...? Kl 18.00 som vanligt vid klubben.
Onsdagskörningen den 19/8 går till Leif och Eva Johnsons sommarstuga i Bredbyn. De väntar m¨ånga gäster och bjuder på korv och hamburgare.
Vi ställer väl upp...? Kl 18.00 som vanligt vid klubben.... Minimera
Vänta …
