Skriv din fråga/inlägg här:

 
 
 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
ReijoPakka ReijoPakka skrev den 2020-08-17 kl. 18:50
Onsdagskörningen den 19/8 går till Leif och Eva Johnsons sommarstuga i Bredbyn. De väntar m¨ånga gäster och bjuder på korv och hamburgare. Vi ställer väl upp...? Kl 18.00 som vanligt vid klubben.
Onsdagskörningen den 19/8 går till Leif och Eva Johnsons sommarstuga i Bredbyn. De väntar m¨ånga gäster och bjuder på korv och hamburgare. Vi ställer väl upp...? Kl 18.00 som vanligt vid klubben.... Minimera
Vänta …