Skriv din fråga/inlägg här:

 
 
 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Roger Östman Roger Östman från Örnsköldsvik skrev den 2020-08-12 kl. 18:31
På Lördag är det som sagt lite Asterix och Obelix kväll med grillning eller Split Rost som det heter på Engelska. Maten serveras 18:00 och Kocken, Valle meddelar att kom gärna en timme innan, ta nå gott och dricka och njut av doften från köttet och umgås innan maten serveras 🤗 Endast 3 platser kvar så anmäl snabbt om du vill delta 😎
På Lördag är det som sagt lite Asterix och Obelix kväll med grillning eller Split Rost som det heter på Engelska. Maten serveras 18:00 och Kocken, Valle meddelar att kom gärna en timme innan, ta nå gott och dricka och njut av doften från köttet och umgås innan maten serveras 🤗 Endast 3 platser kvar så anmäl snabbt om du vill delta 😎... Minimera
Vänta …