Onsdagskörningen den 12/8 går via Sidensjö, vidare mot Skorped och fortsättningsvis via Tjälavattnet till Bredbyn. Därefter svänger vi in till Mellansel och provar den nyöppnade restaurangen Della Salute, dom har både mat och fika. Tänk på att när vi kör i grupp att säkerställa att veta vem som ligger bakom och att den hela tiden är med! Avresa från klubben kl 18:00
Onsdagskörningen den 12/8 går via Sidensjö, vidare mot Skorped och fortsättningsvis via Tjälavattnet till Bredbyn. Därefter svänger vi in till Mellansel och provar den nyöppnade restaurangen Della Salute, dom har både mat och fika. Tänk på att när vi kör i grupp att säkerställa att veta vem som ligger bakom och att den hela tiden är med! Avresa från klubben kl 18:00... Minimera
Vänta …
