Skriv din fråga/inlägg här:

 
 
 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Tobbe Viden Tobbe Viden från Örnsköldsvik skrev den 2020-06-30 kl. 17:15
Hej alla imorgon 1/7 är det sista Onsdagskörningen innan semesteruppehållet. Då jag har idétorka så tas förslag emot på idéer var vi kan åka. Annars blir det en tur och så fika nere på klubben. Mvh Tobbe
Hej alla imorgon 1/7 är det sista Onsdagskörningen innan semesteruppehållet. Då jag har idétorka så tas förslag emot på idéer var vi kan åka. Annars blir det en tur och så fika nere på klubben. Mvh Tobbe... Minimera
Vänta …