Hej alla imorgon 1/7 är det sista Onsdagskörningen innan semesteruppehållet. Då jag har idétorka så tas förslag emot på idéer var vi kan åka. Annars blir det en tur och så fika nere på klubben. Mvh Tobbe
Hej alla imorgon 1/7 är det sista Onsdagskörningen innan semesteruppehållet. Då jag har idétorka så tas förslag emot på idéer var vi kan åka. Annars blir det en tur och så fika nere på klubben.
Mvh Tobbe... Minimera
Vänta …
