Onsdags körning i morgon kommer att gå till Arnäs övervike högland gimåt Själevad Sidensjö bjästa och sedan tillbaka på klubben. På klubben bjuds det på koktkorv med bröd. Dryck medtages själv. fikat bjuder jag på. Väl mött imorgonkväll.
Onsdags körning i morgon kommer att gå till Arnäs övervike högland gimåt Själevad Sidensjö bjästa och sedan tillbaka på klubben.
På klubben bjuds det på koktkorv med bröd. Dryck medtages själv.
fikat bjuder jag på.
Väl mött imorgonkväll.... Minimera
Vänta …
