Onsdagskörningen 27/5 tänkte jag skeppsmalen, vända å sen köra mot husum vidare till flygfältet å hem. Fika på klubben för att undvika att exponera andra. Jag fixar macka å kaffe. 40kr kan väl va lagom? (Så får vi en slant till klubben)
Onsdagskörningen 27/5 tänkte jag skeppsmalen, vända å sen köra mot husum vidare till flygfältet å hem. Fika på klubben för att undvika att exponera andra. Jag fixar macka å kaffe. 40kr kan väl va lagom? (Så får vi en slant till klubben)... Minimera
Vänta …
