Skriv din fråga/inlägg här:

 
 
 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Martin k Martin k skrev den 2020-05-26 kl. 12:28
Onsdagskörningen 27/5 tänkte jag skeppsmalen, vända å sen köra mot husum vidare till flygfältet å hem. Fika på klubben för att undvika att exponera andra. Jag fixar macka å kaffe. 40kr kan väl va lagom? (Så får vi en slant till klubben)
Onsdagskörningen 27/5 tänkte jag skeppsmalen, vända å sen köra mot husum vidare till flygfältet å hem. Fika på klubben för att undvika att exponera andra. Jag fixar macka å kaffe. 40kr kan väl va lagom? (Så får vi en slant till klubben)... Minimera
Vänta …